روز روز دختر هاست شهر شهر فرنگه فقط هم یه رنگه
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 2332
نویسنده : TAKPAR

سخنی كوتاه : روز ملی دختران 20 ساله (البته از 20 سال تا 20 سال و 400 ماه) شنبه مورخ 17 مهرماه است مباركشون باشه خدایا به ما لطفی كن و ما را از دست این شهر فرنگی ها در امان دار.

روز 17 مهر بر همه دختران و همچنین متولدین این ماه مبارك باشه

 

دختری هستم شاد و خندان گه شنگول
از برم قصه ی حبه انگور و شنگول و منگول !

 

عاشق رنگ صورتی هستم
اهل گپ و گفت چتی هستم !!

 

بستنی و کیک خامه ایی را دارم دوست
سیب و خیار و به هم دارد پوست !

 

عشق رادیو و نت و نوشتن هستم
تو اتاقم کنار رادیو بنشستم

 

می نویسم آیتم و می سرایم چیزک
نظم و نثر نیستش این چیزک !

 

عاشق تنهایی و خلوت و سکوت هستم
چندسالی است به رادیو دل بستم

 

مادری دارم خوش اخلاق و مهربان وبا احساس
پدری هم که هم خوب است و هم حساس !

 

خواهری ندارم و در خانه تک هستم
عاشق پرهای لک لک هستم !

 

در خفا و پنهان و پیدا همه جور
این منم که دخترک هستم !

 


و این هم اس ام اس:

 

روز دختر مبارك.. امیدوارم مثل حنا با مسولیت..مثه كزت صبور.. مثه ممول مهربون.. مثه جودی شاد و سر زنده و مثل سیندرلا خوشبخت باشی

 

-----

 

روز دختر رو بهت تبریك میگم امیدوارم سال دیگه مشمول این اس ام اس نباشی و از ترشیدگی در بیایی

 

-----

 

میشــــه اسـم پاکتو

 

رو دل خـــــدا نوشت

 

میشه با تو پر کشید

 

تــــوی راه سرنوشت

 

میشـــه با عطـر تنت

 

تا خــــود خـدا رسید

 

میشــه چشــم نازتو

 

رو تن گلهــــا کـشید

 

روز دختر مبارك

 

-----

 

گر بمیرد دختری از قبر او روید گلی!

 

گر بمیرند دختران دنیا گلستان میشود !

 

روز دختر مبارك

 

-----

 

برای دختر گلم یه آسمون عشق میارم

 

برای ناز اون چشاش سخاوت هدیه میارم

 

یک دل پر امید و مهر ، ترانه ساز غصه ها

 

هدیه من به دخترم ، همون غریب بی ریا

 

دخترم روزت مبارك

 

-----

 

دختر جماعت به كل برتر است

 

ز جن تا پری از همه سر تر است

 

پسر سخت بیجا كند، مرگ بید

 

كه برتر ز دختر بیاید پدید

 

روز دختر مبارك

 

-----

 

در كلام تو بود احساسی

 

دختر شعر دختر آزادی

 

آرزو دارم ای همای قشنگ

 

تو بخوانی سرود آزادی

 

روز دختر مبارك

 

-----

 

روز دختر بر مادران آینده... دختران امروز... دختران دیروز... مادران امروز... ترشیدگان امروز... همسران فردا... زنان امروز... ترشیدگان دیروز... سرتونو درد نیارم خلاصه بر همه ی دختران دیروز امروز فردا مبارک باد




و این یكی برای متولدین این ماه و این روز:

 

مبارک بادت این روز جهانی

که نوشیدی شراب زندگانی

 

بدنیا آمدی لپّت تپل بود

ولیکن معده ات همواره شل بود

 

عمو،خاله،مامان،دائی و عمّه

بگفتن تخته اش انگار کمّه

 

ولی بخت زمان گردید یارت

همان تخته، بشد بازار کارت

 

که هم هالو و هم استاد گشتی

به چشم حاسدانت خار گشتی

 

خدا یارت بوَد ای دوست جونی

ایشالا تا ۱۲۰ سال بمونی




:: موضوعات مرتبط: طﻨﺰ و ﺳﺮﮔﺮﻣﯽ , دل نوشته , ,
:: برچسب‌ها: روز روز دختر هاست شهر شهر فرنگه فقط هم یه رنگه ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: