تکست ( متن ) آهنگ های علی عبدالمالکی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 3806
نویسنده : TAKPAR

تکست آهنگ زود رفتی گلم از علی عبدالمالکی





تو یادگار من بودی افسوس که نیستی تو پیشم...


تو یادگار من بودی افسوس که نیستی تو پیشم


اینو بهت گفته بودم نباشی دیوونه میشم



زود رفتی گلم


رفتی داغت موند رو دلم


حیف بودی گلم


رفتی دردامو به کی بگم؟



زود رفتی گلم


رفتی داغت موند رو دلم


حیف بودی گلم


رفتی دردامو به کی بگم؟



تو یادگار من بودی افسوس که نیستی تو پیشم


اینو بهت گفته بودم نباشی دیوونه میشم



زود رفتی گلم


رفتی داغت موند رو دلم


حیف بودی گلم


رفتی دردامو به کی بگم؟



زود رفتی گلم


رفتی داغت موند رو دلم


حیف بودی گلم


رفتی دردامو به کی بگم؟







تکست آهنگ حال من خرابه از علی عبدالمالکی


مثل تموم عالم، حال من خرابه خرابه خرابه


مثل تموم بخت ها، بخت منم تو خوابه تو خوابه تو خوابه


سنگ صبورم اینجا، طاقت غم نداره نداره نداره


طاقت اینکه پیشش، گر یه کنم نداره نداره نداره


حالی واسم نمونده، دنیا برام سرابه


داد می زنم که ساقی، می خونه بی شرابه



یادی نکردی از من، رسم رفاقت این نیست


اشکی برام نریختی، عشق و صداقت این نیست


دشمن راه دورم، درد دلم زیاده


جاده به جز جدایی، هیچی به من نداده


مثل تموم عالم، حال من خرابه خرابه خرابه


مثل تموم بخت ها، بخت منم تو خوابه تو خوابه تو خوابه







تکست آهنگ به من نگاه کن (من از خدامه) از علی عبدالمالکی




به من نگاه کن


واسه یه لحظه


نگات به صدتا


آسمون میرزه


من از خدامه


بکشم نازتو


تا بشنوم یک


لحظه آوازتو



من از خدامه


من از خدامه



من از خدامه


بمونی کنارم


من که به جز تو


کسیو ندارم


من از خدامه


که نباشه دوری


فقط دلم میخواد


بگی چه جوری



من از خدامه


که یه روز دعامون


بره تو آسمون


پیش خدامون


به عشق اینکه


بعد اون همه درد


خدا یه بار


نگاهی هم به ما کرد



به من نگاه کن


واسه یه لحظه


نگات به صدتا


آسمون میرزه


من از خدامه


بکشم نازتو


تا بشنوم یک


لحظه آوازتو



من از خدامه


من از خدامه



من از خدامه


بمونی کنارم


من که به جز تو


کسیو ندارم


من از خدامه


که نباشه دوری


فقط دلم میخواد


بگی چه جوری



من از خدامه


که یه روز دعامون


بره تو آسمون


پیش خدامون


به عشق اینکه


بعد اون همه درد


خدا یه بار


نگاهی هم به ما کرد






تکست آهنگ دارم از دست میرم از علی عبدالمالکی





آروم آروم


دارم از یادت میرم


عشق من کاری کن


دارم از دست میرم


من هنوز حاضرم


واسه تو بمیرم


اخه به عشقت اسیرم



آروم آروم


دارم از یادت میرم


عشق من کاری کن


دارم از دست میرم


من هنوز حاضرم


واسه تو بمیرم


اخه به عشقت اسیرم



کاش میشد یه دفعه


فقط یه دفعه


بگی دوستم داری


ازت چی کم میشه


سر تو رو شونم


حس کنم


یه دفعه



کاش میشد یه دفعه


فقط یه دفعه


بگی دوستم داری


ازت چی کم میشه


سر تو رو شونم


حس کنم


یه دفعه






تکست آهنگ رو کی قسم میخوردی ازعلی عبدالمالکی




بازم دارى مى بارى اى دل تنها


هیچى ازت نمونده


اى دل تنها



اون که رفته دیگه رفته بر نمى گرده


بسته چشم انتظارى ای دل تنها


اون که رفته دیگه رفته


بسه چشم انتظارى اى دل تنها



رو کى قسم مى خوردى اى دل تنها


واسیه کى میمردى


اى دل تنها


بشکنه این دستایى که نمک نداره


جواب خوبى بدیه


اى دل تنها



بشکنه این دستایى که نمک نداره


جواب خوبى بدیه اى دل تنها


بشکنه این دستایى که نمک نداره


جواب خوبى بدیه


اى دل تنها


اى دل تنها



بازم داری می باری


اى دل تنها


هیچى ازت نمونده


اى دل تنه


ا


اون که رفته دیگه رفته بر نمى گرده


بسه چش انتظارى


اونکه رفته دیگه رفته بر نمى گرده


بسه چش انتظارى اى دل تنها







تکست آهنگ اون روزا که می خواستمت ازعلی عبدالمالکی




یه عمر به پات سوختم و ساختم


یه عمر به پات هستیمو باختم


اما خیلی دیر دونستم


توی دلت جایی نداشتم



دیگه خیلی دیر اومدی


یکی دیگه تو قلبمه


جای تو رو گرفته و


دستاش توی دسته منه دسته منه دسته منه



اگه میگم دوست دارم دروغ میگم من دیگه دوست ندارم


یه روزی از همین روزا میاد که من میرم و تنهات میزارم



اون روزا که میخواستمت میخواستمت


دستات توی دست کی بود


گریه نکن که گریه هات دروغیه


من که ازت نمیگذرم نمیگذرم



یه عمر به پات سوختم و ساختم


یه عمر به پات هستیمو باختم


اما خیلی دیر دونستم


توی دلت جایی نداشتم



دیگه خیلی دیر اومدی


یکی دیگه تو قلبمه


جای تو رو گرفته و


دستاش توی دسته منه دسته منه دسته منه



اگه میگم دوست دارم دروغ میگم من دیگه دوست ندارم


یه روزی از همین روزا میاد که من میرم و تنهات میزارم



اون روزا که میخواستمت میخواستمت


دستات توی دست کی بود


گریه نکن که گریه هات دروغیه


من که ازت نمیگذرم نمیگذرم





تکست آهنگ یادت رفت ازعلی عبدالمالکی




اشک من باز دونه دونه


میریزه آروم رو گونه


از همون روزی که رفتی


دل من داره بهووووووووووووونه



یادت رفت اون همه قول و قرارا


یادت رفت اون همه خاطره ها رو


یادت رفت یکی اینجا به پات نشسته


جز تو به هیشکی دل نبسته


یادت رفت یااااااااااااااادت رفت



اشک من باز دونه دونه


میریزه آروم رو گونه


از همون روزی که رفتی


دل من داره بهووووووووووووونه



یادت رفت اون همه قول و قرارا


یادت رفت اون همه خاطره ها رو


یادت رفت یکی اینجا به پات نشسته


جز تو به هیشکی دل نبسته


یادت رفت یااااااااااااااادت رفت






تکست آهنگ نبض جسدازعلی عبدالمالکی



کی میگه مرده نفس نمیکشه


کی میگه نبض جسد نمیزنه


خوبه که چشاتو یک دم وا کنی


ببین اون مرده چغدر شکل منه



دیگه دارم میپوسم تو این کفن


روی زخمام تو دیگه نمک نزن


هی از این و اون نپرس مرده کیه


آره اون مرده منم جز من کیه



اشکی که هنوز تو چشامی


شعری که هنوز رو لبامی


بغضی که هنوز تو صدامی


جونی آآآآآآآآآآآآآآآآآآ


رفتی دیگه دارم میمیرم


ببین بی تو چغدر حقیرم


نرو اگه بری میمیرم


بمون بمون بموووووووووون



اشکی که هنوز تو چشامی


شعری که هنوز رو لبامی


بغضی که هنوز تو صدامی


جونی آآآآآآآآآآآآآآآآآآ


رفتی دیگه دارم میمیرم


ببین بی تو چغدر حقیرم


نرو اگه بری میمیرم


بمون بمون بموووووووووون






اهنگ فقط تا هفت روز



خیلی دیر رسیدی ای دوست


هفت تا کفن پوسوندم


پیرهن سیاه تنت کن کن فقط یه استخونم


ببین چی کردی با این دل فکر کن فقط یه لحظه


نزار دیگه بیشتر از این تنم تو گور بلرزه



ازت یه خواهشی دارم زیر طابوتمو نگیر


وقتی که رفتم زیر خاک قبر منو بقل نگیر


حالا دیگه راحت راحتی هر کاری که میخوای بکن


منو به کی فروختی مفت برو واسه همون بمیر



حالا دیگه راحت راحتی هر کاری که میخوای بکن


منو به کی فروختی مفت برو واسه همون بمیر



فقط تا هفت روز سیاه تنت کن


شبای جمعه یادی از ما کن


عشقی که بردی باشه حلالت


عمری که بردی باشه حرومت



فقط بدون روز قیامت جلوی راه تو رو میگیرم


تقاس این عمری که از دست رفته رو ازت میگیرم



فقط بدون روز قیامت جلوی راه تو رو میگیرم


تقاس این عمری که از دست رفته رو ازت میگیرم






تکست آهنگ مکن ناز



عزیزم شیرینم مکن ناز


بیا باز با دلم تو بساز


میدونی که سخته انتظار


تو نذار بمونم بی قرار


میدونی بی تو من سردمه


گله از دل نه از دردم


عزیزم شیرینم مکن ناز


بیا باز با دلم تو بساز


میدونی که سخته انتظار


تو نذار بمونم بی قرار




:: موضوعات مرتبط: ﻣﻮﺳﯿﻘﻲ , ,
:: برچسب‌ها: تکست آهنگ علی عبدالمالکی , متن آهنگ , تک پر , اشک منو در نیار , قربون چشات , دلم , یعنی دوستم نداشتی , یه دل شکوندم , نفس , الوداع , جونم واست بگه , چشمای من , خدانشناس , تقصیر تو نیست , دلکم , واسه من سخته , تا کی باید , هستی من , نامسلمون , مسافر , زود رفتی گلم , حال من خرابه , به من نگاه کن (من از خدامه) , دارم از دست میرم , رو کی قسم میخوردی , اون روزا که می خواستمت , یادت رفت , نبض جسد , فقط تا هفت روز , مکن ناز , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: