اس ام اس هایی با موضوع دلتنگی-تیرماه(تابستان۹۲)
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اس ام اس هایی با موضوع دلتنگی-تیرماه(تابستان۹۲)
نوشته شده در دو شنبه 27 خرداد 1392
بازدید : 1977
نویسنده : TAKPAR

  اس ام اس هایی با موضوع دلتنگی-تیرماه(تابستان۹۲)

یادت …
پرچم صلحیست،
میان ِ شورش ِ این همه فکر…

در این هیاهوی شلوغ
” یادت لحظه ای مرا گم نمیکند”
و به هرجا میروم پیش تر از من آنجاست !

**************************************

یادت برایم
همانند قصه سیگار پیرمردیست
که سالهاست میگوید نخ آخر است …

**************************************

تو” آن نیستی که به یادت بیاورم ،
“تو” آن همیشه ای که به یادم می مانی . . .

**************************************

دریــا مــی‌شــوم؛
وقتــی هــر شــب
در بستــرم، یــــاد تــو جــاری ســت؛
مثــل رود . . .

**************************************

زیباست یادت،
اگر خودت بودی چه غوغایی میکردی!

**************************************

در دفتر دل یاد تو سر مشق من است
یاد من هم نکنی , یاد تو تکلیف من است . . .

**************************************

یـــــــــــــــآد
چراغی که مال من است
ولی خاموش در دل های همـــه

**************************************

هر دو چشمان تو دنیای من است
گر نمیبینم تو را ، یادت نگهدار من است . . .

**************************************

برایم دعا کن!
اجابتش مهم نیست!
نیاز من به آرامشی است که بدانم تو به یاد منی…

**************************************

عتیقه شـــــدم در یـــادها بی آنکه قدیمـــی باشـــم

**************************************

کاش فاصله ها اجازه میدادند ،
وقتی قلب ها به یاد هم می تپند ، در کنار هم باشند
به یادتــــــــــم

**************************************

باز یادت میکنم تا نگویی بی وفاست
از شما دورم ولی این دل همیشه با شماست!

**************************************

میدونی محبت یعنی



:: موضوعات مرتبط: طﻨﺰ و ﺳﺮﮔﺮﻣﯽ , ,
:: برچسب‌ها: اس ام اس هایی با موضوع دلتنگی-تیرماه(تابستان۹۲) , اس ام اس دلتنگی , اس ام اس دلتنگی تیر 92 , اس ام اس دلتنگی جدید , اس ام اس زیبا , اس ام اس های جدید , اس ام اس های جدید دلتنگی تیر 92 , اس ام اس های دلتنگی , اس ام اس های دلتنگی تیر 92 , اس ام اس های زیبای دلتنگی , جدیدترین اس ام اس دلتنگی , جدیدترین اس ام اس دلتنگی 92 , جدیدترین اس ام اس دلتنگی تیر 92 , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: