رنگ سایه مناسب برای چشم های مختلف
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
رنگ سایه مناسب برای چشم های مختلف
نوشته شده در شنبه 11 خرداد 1392
بازدید : 1761
نویسنده : TAKPAR

 رنگ سایه مناسب برای چشم های مختلف(آرایشی)

رنگ سایه مناسب برای چشم های مختلف(آرایشی)

برای چشم های بادامی حتما از سایه های رنگ تیره استفاده کنید ، زیرا فقط رنگ های تیره مناسب چشم های بادامی می باشد.

برای چشم های ریز و کوچک از رنگ های ملایم و متوسط برای سایه زدن استفاده کنید، ولی قسمت زیر ابرو ها را از رنگ های روشن یا سفید استفاده کنید.

برای چشم هایی که با ابرو فاصله ی کمی دارند حتما باید زیر ابروها را با سایه ی سفید پوشاند و پشت چشم ها را فقط رنگ روشن سایه زد زیرا این کار باعث می شود که فاصله ی چشم و ابروی شما زیاد دیده شود.

بهتر است با یک قلم مو روی سایه ی خود را فیکس کنید ، یعنی با استفاده از قلم مو که روی سایه بکشید سایه ی شما حالت مات و فیکس به خود می گیرد و بسیار زیباتر جلوه خواهد کرد.

مداد کشیدن به داخل چشم ها نیز ، چشم های شما را زیباتر می کند.



:: برچسب‌ها: رنگ سایه مناسب برای چشم های مختلف(آرایشی) , آرایش زیبایی , آرایش چشم , آرایش چشم و صورت , با نشاط نشان دادن صورت , رنگ سایه ی مناسب برای چشم های مختلف , روشهای زیبا نشان دادن صورت , روشهای زیبا و با نشاط نشان دادن صورت , روشهای زیبانشان دادن صورت , سایه ی مناسب برای چشم , سایه ی مناسب برای چشم های مختلف , مداد کشیدن به داخل چشم , مدلهای زیبای آرایش چشم و صورت , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: