اس ام اس های تبریک تولد-خرداد۹۲
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اس ام اس های تبریک تولد-خرداد۹۲
نوشته شده در سه شنبه 7 خرداد 1392
بازدید : 1767
نویسنده : TAKPAR

 اس ام اس های تبریک تولد-خرداد۹۲

اس ام اس های تبریک تولدsms2fun-خرداد۹۲

(تاریخ تولد…..،) طلوع (ماه تولد…..،) ، (سن) گل سپید را در گلدان عمرت می فشانم به امید روزی که گلدان عمرت صاحب صد شاخه گل شود.
“تولدت هزاران بارمبارک”

*

*

الهی جاده زندگیت هموار

آسمان چشمانت صاف و دریای دلت همیشه آرام و زلال باشد

و هیچ وقت از دنیا خسته نباشی . . .

تولدت مبارک

*

*

روز تولد انسانها در هیچ تقویمی یافت نمیشود ، چرا که فقط
در قلب کسانی است که به آنها عشق میورزیم . . .
عزیزم تولدت مبارک . . .

*

*

عزیزم

از وقتی خانه عشقت پناهگاه خستگی ام شد

اندیشیدم که الهه عشق بهترین را نصیب من کرده است.

سالروز تولدت را که قشنگترین روز زندگی ام است تبریک میگویم.

*

*

قشنگ ترین صدای زندگی تپش قلب توست
با شکوه ترین روز دنیا تولد توست پس برای
من بمان و بدان که عاشقانه دوستت دارم
*

*

عزیزتر از جانم

تو قلبی به بزرگی دریا و روحی به وسعت آسمانها داری

امیدوارم همیشه شاداب، خندان و سالم باشی

تولدت مبارک

*

*

همیشه به قداست چشمهای تو ایمان دارم ؛ چه کسی چشمهای تو را رنگ کرده است ؟
چند وقت دیگر گیتی تواند چون تویی خلق کند ؟ فرشته ای در قالب یک انسان !!!
فقط ساده می توانم بگویم تولدت مبارک …

*

*

عزیزم یکسال دیگر از بدنیا آمدن تو گذشت

و  امیدوارم بهترین سال عمرت را پیش رو داشته باشی

تولدت مبارک

*

*

تمام لحظه های عمرم بدرقه نفس کشیدن توست ؛ به دنبال کوچکترین فرصت بودم تا بزرگترین تبریک را نثار قلب مهربانت کنم …
ورق خوردن برگ سبز دیگری از زندگی ات را تبریک میگویم !
تولدت آذین زندگی ام باد …

*

*

تولدت آغاز زیباییها ست

هزاران گل یاس سپید تقدیمت میکنم

*

*

امروز تولد توست و بهترین زمانی که خدا میخواست مرا با هدیه ای شاد کند !
آری درست است این هدیه قبل از وجود خودم از آسمان آمده ولی مهم این است که از آن دل من بوده …

 تولدت مبارک !

*

*

می‌خواستم زیباترین کلام را برایت بنویسم

اما پنداشتم ساده نوشتن همچون ساده زیستن زیباست

تولدت مبارک

دوستت دارم

*

*

مهربانم !
یک جهان قاصدک ناز به راهت باشد
بوی گل ، نذر قشنگی نگاهت باشد
و خداوند شب و روز و تمام لحظات
با همه قدرت خود پشت و پناهت باشد
تولدت مبارک !

*

*
عزیزم به خاطر همه آرامشی که از تو دارم خدا را شکر میگویم

به پاس تمام خوبیهایت بهترینها را برایت آرزو میکنم . . .

تولدت مبارک

*

*

روز تولدت اولین روز از سفر ۳۶۵ روزه توست به دور خورشید

از سفرت لذت ببر

تولدت مبارک

*

*

روز تولدت شد و نیستم اما کنار تو
کاشکی میشد که جونمو هدیه بدم برای تو
درسته ما نمیتونیم این روزو پیش هم باشیم
بیا بهش تو رویامون رنگ حقیقت بپاشیم
میخوام برات تو رویاهام جشن تولد بگیرم
از لحظه لحظه های جشن تو خیالم عکس بگیرم
من باشم و تو باشی و فرشته های آسمون
چراغونی جشنمون ، ستاره های کهکشون
به جای شمع میخوام برات غمهاتو آتیش بزنم
هر چی غم و غصه داری یک شبه آتیش بزنم
تو غمهاتو فوت بکنی ، منم ستاره بیارم
اشک چشاتو پاک کنم نور ستاره بکارم
کهکشونو ستاره هاش دریا و موج و ماهیاش
بیابونا و برکه هاش ، بارون و قطره قطره هاش
با هفت تا آسمون پر از گلای یاس و میخک
بال فرشته ها و عشق و اشتیاق و پولک
عاشقتو یه قلب بی قرار و کوچک
فقط می خوان بهت بگن : تولدت مبارک !



:: موضوعات مرتبط: طﻨﺰ و ﺳﺮﮔﺮﻣﯽ , ,
:: برچسب‌ها: اس ام اس های تبریک تولد-خرداد۹۲ , اس ام اس , اس ام اس تبریک , اس ام اس تبریک تولد , اس ام اس تبریک تولد جدید , اس ام اس تولد , اس ام اس تولد جدید , اس ام اس جدید تولد , اس ام اس خنده دار , اس ام اس های تبریک , اس ام اس های تبریک تولد , اس ام اس های تولد , تبریک , تبریک تولد , تولد , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: