فقط تا هفت روز سیاه تنت کن .....
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
فقط تا هفت روز سیاه تنت کن .....
نوشته شده در 19 مهر 1389
بازدید : 1829
نویسنده : TAKPAR

خیلی دیر رسیدی ای دوست

 

                                           هفت تا کفن پوسوندم
پیرهن سیاه تنت کن

                                            من فقط یه استخونم 

         ببین چی کردی با این دل                                

                                           فکر کن فقط یه لحظه

                               نذار دیگه بیشتر از این تنم تو گور بلرزه 

ازت یه خواهشی دارم زیر طابوتم و نگیر

وقتی که رفتم زیر خاک قبر منو بقل نگیر

                       حالا دیگه راحته راحتی هر کاری که میخوای بکن

              منو به کی فروختی مفت                          برو واسه همون بمیر

فقط تا هفت روز سیاه تنت کن

                                                   شبای جمعه یادی از ما کن

عشقی که بردی باشه حلالت                   عمری که بردی باشه حرومت

فقط بدون روز قیامت جلوی راه تو رو میگیرم

                       تقاص این عمری که از دست رفته رو ازت میگیرم

مطمئن باش و برو ضربه ات کاری بود

دل من سخت شکست

و چه زشت به من و سادگیم خندیدی

به من و عشقی پاک که پر از یاد تو بود

و خیالم میگفت

تا ابد مال تو بود

تو برو

برو تا راحت تر تکه های دلم را آرام سر هم بند زنم .

 




:: موضوعات مرتبط: دل نوشته , ,
:: برچسب‌ها: فقط تا هفت روز سیاه تنت کن , , , , , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
mahdi در تاریخ : 1389/8/11/2 - - گفته است :


با سلام دوست عزیز



اگه خواستی از وبلاگت در آمد خوبی داشته باشی به وبلاگ من بیا و در قسمت بالای وبلاگ یک سایت گذاشتم که فکر کنم از همه ی سایت های کسب در آمد بهتره.ثبت نامشم رایگانه .

اگه سوالی داشتی در قسمت نظرات بزار تا جوابت رو بدم.

راستی جهت حمایت از ما رو تبلیغات وبلاگ من فقط یدونه کلیک کن .

اگه تو سایت ثبت نام کردی خبر بده بیام رو تبلیغات وبلاگت کلیک کنم .


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: