پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
70 سنت
نوشته شده در 18 مهر 1389
بازدید : 1710
نویسنده : TAKPAR

آموزش کامل ADPTC

این سایت که قبلا اسمش هفتاد سنت بود در پی نظرسنجی از کاربران خود تغییرات عمده ای ایجاد نموده است.این سایت قبلا هم جزو سایتهای ماتریکس بود و هم جزو سایتهای کلیکی .یعنی شما می تونستی توش کلیک کنی وقتی پولت به اندازه مشخصی رسید مرحله اول ماتریکس رو بخری.بعد به معرفی افراد بپردازی و به ازای هر زیرمجموعه که مرحله اول ماتریکس رو بخره ده سنت دریافت کنی و یعد وقتی پول بیشتر می شد می تونستی یا مرحله دوم ماتریکس رو بخری یا پولت رو به حساب بانکیت انتقال بدی.

در پی تغییرات این سایت به دو سایت تفکیک شد.یک سایت کلیکی و یک سایت ماتریکس.

توضیحات سایت کلیکی

در این سایت روزانه به طور متوسط ۲۰ آگهی برای کلیک کردن قرار می گیرد که شما به ازای هر کلیک مبلغ $0.0125 یعنی کمی بیشتر از یک سنت دریافت  می کنید وقتی پول شما به مبلغ ۷۰ سنت برسد می توانید آن را از سایت درخواست کنید.گرفتن زیرمجموعه در این سایت کمک شایانی به بالا بردن درآمد می کند.این سایت با بانکهای اینترنتی پی پال - آلرت پی و لایبرتی رزرو کار می کند.برای عضویت روی بنر زیر کلیک کنید:

در سایت  برای درآمد از این سایت مثالی زده:

Example of earnings
You click 20 ads a day: $0.20
100 referrals click 20 ads a day: $4
You earn every month: $126






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: