پاسخ به سوالات
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
پاسخ به سوالات
نوشته شده در 18 مهر 1389
بازدید : 1543
نویسنده : TAKPAR
در این پست به سوالات شما پاسخ می دهم .توجه داشته باشید که در مورد هر سایتی سوال داشتید فقط در قسمت نظرات این پست مرقوم بفرمایید تا جوابگو باشم البته در حد معلومات.

پاسخ به سوالات بعد از چند مدت پاک می شود.از پاسخگویی از طریق ایمیل و.... معذورم .جواب ها فقط در این پست داده میشود.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

حسین :

سلام. می خواستم بدونم آیا شما با سایت های green horse و link2communicate کار کردین؟ نمی دونید واقعیه یا نه؟ خواهش می کنم بهم ایمیل بزنید یا در وبلاگم به صورت خصوصی جواب بدین. ممنون

جواب :

من با گرین هورس کار کردم و بیشتر از ۲۰۰ تا زیرمجموعه دارم ولی چون زیرمجموعه ها برنامه تیکربار را اجرا نمی کنند هنوز هیچ پولی به حسابم در سایت نیومده و هیچ پرداختی به من نداشته اند.با اون سایت دیگر هم کار نکرده ام.

ژ                             برای یافتن پاسخ خودتون بر روی ادامه مطلب کلیک کنید.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: